Ontmoet leden

Maak kennis met…

We vinden het vooral leuk om samen muziek te maken. Wanneer je in het orkest zit, is je eigen partij onderdeel van een grotere en vollere klank. Zoiets krijg je in je eentje nooit voor elkaar. En bij welke hobby zijn je clubgenoten niet alleen je zus of buurvrouw, maar zelfs je tante of je vader? De harmonie is heel divers. Maak kennis met de leden.

Dirigent

Timothy Claeyé

Sinds juni 2018 onze dirigent. Zoals hij zelf zegt heeft hij veel ‘goesting’ om de koninklijke stedelijke harmonie te dirigeren en dat is wel te merken ook. Met zijn aanstekelijke enthousiasme leert Timothy ons veel nieuwe muziek kennen.

@timothyclaeye

tubaïst

Johan Vanhijfte

Je zou het absoluut niet zeggen, maar hij is toch onze oudste muzikant. Met zijn vele dienstjaren musiceert hij nog graag en amuseert hij ons bijna wekelijks met mooie verhalen in de pauze. Wij zijn blij met zo’n harmoniemens als Johan in ons midden en feliciteerden hem laatst met zijn 70-jarig jubileum als muzikant!

11159991_871392706239647_7968630532557725915_n.jpg

_DSC8064.JPG

studerende muzikant

Koen Rombaut

Koen speelt al een tijdje bij de harmonie en is niet bang voor een uitdaging. Met zijn ‘Olympische kalmte’ zoals hij dat zelf noemt, komt alles goed. Vanwege studie moeten we Koen regelmatig missen; hij bivakkeert meer in Uithoorn dan in Hulst. Maar gelukkig kunnen we altijd op hem rekenen.

Hoboïste

Ingrid Veldkamp - Meijs

Wat kan ze niet, onze Ingrid?
Begonnen op hobo en daarna jaren op fagot. Ze heeft jaren in het bestuur gezeten en regelt nu nog de inschrijvingen bij de muziekschool. Sinds een aantal jaren is ons trouwe lid nu weer terug op hobo én haar zoon speelt inmiddels ook (weer) mee bij het slagwerk.

klarinettiste & bestuurslid

Anne Bauwens

Ze houdt niet zo van langzame stukken, vertelde ze eens een keer, onze verpleegkundige uit Eindhoven. Nou, dat hebben we geweten. Tijdens een Vriendenconcert liet ze iedereen genieten van een swingend klarinetstuk. Ondanks haar werk in Eindhoven, vliegt ze vaak naar Hulst voor familie én muziek…!

@annebauwens